Informatie

We zijn trots op ons aanpassingsvermogen en ons streven naar uitmuntendheid in elk aspect van onze service. Ontdek wat wij te bieden hebben en zie hoe wij kunnen bijdragen aan jouw succes.

Veelgestelde Vragen

Aan welke landen leveren jullie?

Wij verzenden in Nederland en Belgie. Kom uit een ander land en wil je een bestelling plaatsen? Laat het ons dan weten!

Hoe weet ik of mijn betaling/bestelling gelukt is?

Na betaling ontvang je een bevestiging per email dat de betaling is gelukt. Jouw bestelling is dan hierbij geplaatst.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je kan je bestelling, na betaling,  niet meer annuleren. Wil je de bestelling aanpassen? Neem dan contact met ons op via de e-mail.

Ik heb problemen met het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Lukt het niet om jouw bestelling te plaatsen? Neem dan contact met ons op via de e-mail of via onze contactformulier. 

Kan ik een bestelling als cadeau laten inpakken?

Dat kan. Laat het ons weten in het vrije veld bij jouw bestelling. Wij zullen het mooi inpakken.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

Is jouw bestelling beschadigd? Maak een foto van jouw verzending en stuur jouw foto naar info@saroza.nl en wij zullen binnen 2 dagen contact met jouw opnemen. Vergeet niet om je bestelnummer en telefoonnummer achter te laten.

Hoe kan ik betalen?

Betaling gaat via Ideal, Bancontact en Belfius/KWC. 

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Na betaling van jouw bestelling wordt het binnen 3 werkdagen verzonden.

Wat zijn de retourkosten?

Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Promotie-aanbieding

Grijp je kans om te besparen terwijl je geniet van de kwaliteit en service waar je van houdt. Houd deze pagina in de gaten voor de nieuwste updates en profiteer van deze geweldige aanbiedingen zolang de voorraad strekt!